vrijdag 25 juli 2014

- Week 23 & 24 -

Week 23



- Vriendschap -

 "I'm lucky to have a friend like you"

Een van de belangrijkste dingen in het leven is vriendschap.
Het maakt niet uit met wie je vrienden zijn, wanneer je maar gelukkig bent.
Wat mén soms lijkt te vergeten is dat echte vriendschap soms diepe dalen kent.
Soms is het vertrouwen even weg, al lijkt het op het moment zelf een "bodemloze" put.
En is het verdriet wat de overhand neemt.
Maar wat het mooiste van vriendschap is, is de gezelligheid, vertrouwen, plezier, en de steun die je elkaar kunt geven.
Vriendschap betekend ook elkaar accepteren zoals je bent.
Lycke (de haflinger) en Emmy hebben op dit moment een hele sterke vriendschap.
Al ging het niet altijd van het leien dakje.
Gelukkig hebben ze elkaar hierdoor nog beter leren kennen en hebben ze beide veel plezier samen.
Op deze foto is te zien hoe dol Lycke is op haar mensenvriendin.
Want zeg nou eens eerlijk: Een vriendschap met een paard is toch heel bijzonder?

Deze foto heb ik vorige week gemaakt en ik vind hem zo bijzonder.
De kracht van hun vriendschap spat er af en ik word blij als ik hier naar kijk.
Zij hebben elkaar gevonden!

- Week 24- 



- Oud en Nieuw -

Deze foto zullen jullie vast wel herkennen?
Op mijn facebook pagina is dit de profiel foto van Devica Fotografie.

Dit is een "oude" foto, maar in een "nieuw" jasje gestoken.
Maandelijks blader ik door een aantal foto's terug en zie ik hoe de fotografe in mij groeit.

Er zijn een aantal foto's die ik altijd bewaar, omdat ik weet dat ik iets met die foto moet gaan doen.
Deze foto's hebben dan iets, wat ik niet direct kan plaatsen.
Kunstenaars, schrijvers en andere artistieke mensen, zullen dit wel herkennen.
Je kan niet altijd direct een kunstwerk uitwerken en publiceren.
Sommige hebben meer tijd nodig om tot hun recht te komen.

Dit is ook zo'n foto.
Deze foto spreekt mij enorm aan, omdat het detail en gevoel zo sterk is.
Alleen wist ik vorig jaar niet wat ik er mee moest doen.
Nu ben ik een aantal maanden verder, neem ik mijn ervaringen mee, en dan kan ik de foto "vernieuwen" en plaatsen.

Mijn tip voor de fotograaf / fotografe in jou:
Als je een foto hebt waar je aan twijfelt, gooi deze dan niet weg.
Waarschijnlijk heeft de foto meer tijd nodig om tot zijn recht te komen.
Fotografie is een kunstvorm en soms hebben kunstwerken meer tijd nodig.

- Bedankt voor het lezen! -

Devica Fotografie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten