zondag 13 juli 2014

- Week 21 & 22 -

Week 21 - Week 22
 De nieuwe toekomst - Schaduwjager


- Week 21 - De nieuwe toekomst.

Slechts 6 weken oud, is Aequalis de Peru en nu al een stoere man die wereld durft te ontdekken.
Een nieuwsgierig veulen, dat is hij zeker. 
Zijn vader is de bekende Peru's Scen Tao, waar ik al meerdere nakomelingen van heb gezien.
En Aequalis is de eerste die ik zie, zonder stippen!
Tijdens de shoot heb ik hem zien bewegen en ik hoop echt dat hij net zo goed word als zijn vader.
Hij heeft alles mee: De looks, de souplesse, de kleur en zijn instelling.

De bouw van zijn vader, de uitstraling van zijn moeder, dat maakt dit veulen bij mij zo geliefd!
Een leuk weetje voor de geïnteresseerden: Hij staat te koop.



- Week 22 - Schaduwjager

Tien jaar en in de bloei van haar leven!
Wendy, een nakomeling van de haflinger hengst Allacher.
Een alerte merrie, die gister een mooi showtje gaf in de bak.
Haar benen gingen soepel naar voren, ze begon te swingen en gaf hier en daar een vreugde bokje.
Wendy ken ik al een aantal jaar en zo heb ik haar nog nooit zien bewegen.

Ik loop nog een aantal weken achter, maar ik beloof jullie:
Het komt allemaal goed!
Het is momenteel dé uitdaging voor mij, om de geschikte foto's te vinden en te plaatsen.
De "makkelijkste" thema's heb ik al gebruikt, waardoor ik nu de "moeilijkere" moet gaan gebruiken.
Dat vergt veel creativiteit, want de vraag is "Hoe maak ik die foto?".
De fotograaf in mij word op de proef gesteld. 
Ik wil graag unieke foto's maken, dat was mijn missie met dit project.

Mochten jullie nog tips, ideeen of een geweldig model weten?
Mail mij dan:
devicafotografie@gmail.com

"Ieder paard is een geboren fotomodel"
Kent jouw (verzorg)paard of pony een mooi kunstje? Of wil je graag mee helpen met een bepaald thema?
Meld je aan, stuur me een mailtje en wie weet... Kies ik jouw uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten